søndag den 12. december 2010

den 12 december (Versailles slottet)

10:28: Jeg må have tabt mig. Jeg må spænde bæltet et hul ind, så jeg nu bruger tre huller.
10:34: Der er altid overskyet i metroen.
12:09: Der er en fordybning som et hjulspor på trappen ved gelænderet op til anden sal i Versailles slottet.
12:20: Jeg vil hellere opleve rummene end se de røvkedelige dekorationsskulpturer af Takashi Murakami, der står bag et glashegn, der lukker rummet af, så man går gennem rummet, som gennem en gang.
12:23: Der for mange mennesker. Det ødelægger oplevelse af de rum, man kan gå rundt i. Rummene er overfyldt som gågaden en lørdag formiddag.
13:01: Jeg bliver en levendegørelse af Munchs skriget. Jeg ser på Takashi Murakamis gulvtæppe – se billedet herunder. 














KLIK PÅ BILLEDET FOR AT SE DET I STORT FORMAT

Ingen kommentarer:

Send en kommentar